dimarts, 12 de febrer del 2019

A vegades...

A vegades necessit compartir amb vosaltres els fruits de la meva feina. Sí, ho reconec, perquè m'animeu a seguir un camí que acab de recomençar, un camí diferent del que havia après fins setembre del 2018, mes en què vaig iniciar el meu camí a l'ensenyament públic.

Avui he escrit una nota d'ànims a cada un i a cada una dels alumnes  de 1r C, un grup especial per les casuístiques particulars. He rebut una resposta per sorpresa, a través del meu correu professional.

L'aferr aquí perquè no m'aguant de l'emoció:
Benvolguda Rosa,

Soc na P.F. Gràcies per les teves paraules. T'he de donar les gràcies per descobrir la meva afició tan pel dibuix tècnic com artístic fins ara inexistent . El fet que t'hagi agafat tanta confiança (de la bona) en tan poc temps et fa una tutora i persona molt especial i tot això és d'agrair. Ets una mestra fantástica i estic molt contenta de que siguis la meva tutora perquè les rialles que em treus, pocs mestres me les treuen, i finalment, com que "la vida regala una bicicleta a qui pedala" tot esforç té la seva recompensa i seguiré fent feina per promocionar.

Una gran abraçada per LA MILLOR TUTORA QUE HE TENGUT DURANT LA MEVA VIDA
 
 
Què puc dir?Cada dia ho faig el millor que sé, i no sempre l'encert, i no sempre somric, i no sempre els puc donar el millor de jo. Però cada dia sóc jo mateixa, que els encoratja a seguir un camí que durarà un mínim de quatre anys i que s'estendrà en el temps tot el que es vulguin formar, per arribar a ser grans professionals en la feina que elegeixin, sigui quina sigui.
 
Això és el que té ser una #LlonguetaRara
 
Gràcies alumnes per tot el que aprenc de vosaltres cada dia!!!!
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada